Реєстрація змін в установчих документах

Прайс-лист

До переліку наших послуг входить:

  • підготовка всіх необхідних установчих документів;
  • реєстрація змін державної адміністрації;
  • реєстрація змін в управлінні статистики;
  • перереєстрація змін в ДПІ;
  • реєстрація змін у Фонді соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
  • реєстрація змін у Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві;
  • реєстрація змін у Фонді зайнятості;
  • реєстрація змін в Пенсійному фонді.

Для реєстрації необхідно надати наступні документи:

  • Оригінали установчих документів (свідоцтво про державну реєстрацію, статут, установчий договір (якщо є), довідка статистики, довідка ф. 4-ОПП, свідоцтво платника ПДВ, договір оренди та нотаріально завірену копію правовстановлюючого документа).
  • Ксерокопії паспортів (1-f, 2-а сторінка та сторінка з відміткою про реєстрацію) та ідентифікаційних кодів всіх засновників і посадових осіб (нових і тих, що виходять).
  • Інші документи в залежності від змін.
  • Всю необхідну інформацію відповідно до Замовлення-анкети нашої компанії.

Написати відповідь


два × = 16

--


Календар публікацій

Серпень 2017
П В С Ч П С Н
« Лип    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  



Яндекс.Метрика