Техогляд: без ДАІ, довідок і не дорожче 200 гривень

У темі про зміну проходження техогляду (ТО) з’явився новий поворот. Крім документа, підготовленого Держкомпідприємництва (ключова ідея якого – відібрати у ДАІ право перевіряти техстан автомобілів, тому що це породжує корупцію, і передати це право приватним техстанціям), свій варіант направили в Кабмін, МВС та АП Всеукраїнська асоціація імпортерів і дилерів (ВААІД).

ПРОПОЗИЦІЇ. Суть пропозицій ВААІД – заміна державного ТО недержавним техконтролем – на тих же сертифікованих СТО, які замість ДАІ відразу видадуть талон про те, що на момент перевірки машина була справна, і будуть за це відповідати. Дилери пропонують не проводити контроль для машин молодше трьох років. У віці від 3 до 15 років – проходити контроль раз у два роки, старше 15 років – щорічно. ВААІД – проти проведення фото-та відеозйомки процесу діагностики, як пропонує Держкомпідприємництво.

“Це доведе лише те, що автомобіль був на СТО, але ж його туди могли привезти на евакуаторі, взагалі без двигуна. Плюс – робить дорожче саму процедуру ТО, адже станції  треба буде містити додатково адміністратора, відеооператора. У нашому варіанті ТО обійдеться в 80 -200 грн.”, – говорить виконавчий директор ВААІД Олег Назаренко. Зараз, нагадаємо, ТО коштує 320 грн., Якщо проводити діагностику при МРЕО, і до 445 грн. – якщо перевіряти справність машини на приватній СТО. Назаренко уточнив, що Кабмін повинен встановити верхню межа вартості діагностики, але уніфікувати її ціну не можна: одна справа перевірити “Жигулі”, інше – “Лексус”.

Також пропонується скасувати обов’язкові меддовідки, що заощадить водіям ще 140-160 грн., І не перевіряти сплату штрафів, мовляв, до техстану машини це не має відношення. У ДАІ стверджують, що меддовідки потрібні: вони не дозволять сісти за кермо дальтонікам, психічно хворим, наркоманам та п’яницям. Адвокат Вадим Володарський згоден з цим частково: “При отриманні прав водій вже проходить медкомісію. Можливо, варто проводити медогляди раз на 5 років, а раз на два роки – лише для водіїв-пенсіонерів та інвалідів”.

КОЛИ ВІЗЬМУТЬ. Зараз всі проекти знаходяться на стадії розгляду. Автори проектів розраховують, що питання техогляду Верховна Рада розгляне на цій сесії, яка починається вже 1 лютого. У департаменті ДАІ нам відповіли, що поки закон не змінили, техогляд треба проходити, як і раніше.

Олександр ПАНЧЕНКО, Дмитро Гомон (Сьогодні, № 22, 31 січня 2011)

Стаття опублікована у понеділок, 31.01.2011, у категорії Транспорт. Ви можете відслідковувати відповіді на цю статтю за допомогою RSS 2.0.

Написати відповідь


5 − = нуль

--


Календар публікацій

Січень 2011
П В С Ч П С Н
« Гру   Лют »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31