Інформаційна вивіска на фасаді будівлі не є рекламою – Держкомпідприємництва

Інформаційна вивіска, розміщена на фасаді будинку підприємства і (або) біля входу до нього і не містить закликів до придбання товарів чи надання послуг або іншої інформації, що призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів та їх інтерес до такої особи чи товару, не є рекламою. До такого висновку в листі від 08.11.2011 р. прийшов Державний комітет з питань регуляторної політики та підприємництва.

Висновки засновані на частині сьомій статті 8 закону “Про рекламу”, згідно з якою розміщення інформації про виробника товару та (або) товар у місцях, де товар реалізується чи надається споживачеві, у тому числі на елементах обладнання і (або) оформлення місць торгівлі, а також безпосередньо на самому товарі та (або) його упаковці, не вважається рекламою.

Крім того, відповідно до частини третьої статті 17 закону “Про захист прав споживачів” продавець (виконавець) зобов’язаний надавати споживачеві достовірну і доступну інформацію про найменування, належність та роботу свого підприємства.

http://www.prostopravo.com.ua

Стаття опублікована у вівторок, 22.11.2011, у категорії Право, суди. Ви можете відслідковувати відповіді на цю статтю за допомогою RSS 2.0.

Написати відповідь


шість × = 36