У 23 районах та 5 містах Житомирської області функціонують дозвільні центри

За інформацією головного управління економіки Житомирської облдержадміністрації, станом на 4 січня процедуру призначення адміністратора повністю пройшли 23 райдержадміністрації та 5 міськвиконкомів.

Не призначені державні адміністратори у 7 райдержадміністраціях, і це не дає можливості розпочати в них роботу «єдиного вікна». Державні адміністратори на місцях мають бути забезпечені паролями та логінами для доступу до загальнодержавного реєстру дозвільного характеру. Пароль затверджується другим етапом у Міністерстві економіки. Однією зі складових паролю є прізвище адміністратора, тому у тих районах, де на сьогодні не визначені керівники дозвільних центрів, паролі отримати не можна.

Начальник головного управління економіки Зінаїда Янченко звернула увагу, що законодавством передбачено мати у дозвільних центрах не менше двох посад держадміністраторів для забезпечення безперебійної роботи дозвільних центрів та уникнення черг. Проте чиновниця  зауважила: «Ми вважаємо, що не у всіх районах нашої області є потреба робити дві посади.  Має бути одна особа, яка пройшла конкурс, а друга особа виконуватиме обов’язки адміністратора за суміщенням із іншою посадою. Але при цьому обласний центр та міста обласного підпорядкування повинні мати саме дві посади, і вони їх мають».

Райдержадміністраціям та міськвиконкомам потрібно налагодити тісну співпрацю з місцевими дозвільними органами, якими мають бути розроблені регламенти. Такі документи розроблені і є у кожному районі, кожному дозвільному центрі.

Обласною державною адміністрацією опрацьовано план організації виконання Закону щодо розширення мережі дозвільних центрів. Він передбачає створення єдиного офісу для видачі дозволів на обласному рівні. Тимчасово, до створення дозвільного центру при облдержадміністрації, за узгодженням із Житомирською міською радою, здійснення видачі документів обласними дозвільними органами буде відбуватися через дозвільний центр міської ради Житомира.

Центри мають бути розміщені відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 526, якою передбачено їх розташування на 1-2 поверсі приміщення райдержадміністрацій і міськвиконкомів. Ці питання майже вирішені у всіх районах, крім Ємільчинського, Малинського, Новоград-Волинського, Овруцького, Ружинського. Коростенська та Лугинська райдержадміністрації не мають окремих приміщень для дозвільних центрів. Керівники цих районів працюють над вирішенням проблеми.

http://www.kmu.gov.ua

Стаття опублікована у вівторок, 10.01.2012, у категорії Ліцензії, дозволи. Ви можете відслідковувати відповіді на цю статтю за допомогою RSS 2.0.

Написати відповідь


чотири − = 3