Що робити, якщо в чеку і на вітрині різні ціни?

Кілька порад про те, що варто робити, коли ціна в чеку відрізняється від тієї, яку ви побачили на прилавку.

Наталія Бородачова

Віце-президент

Всеукраїнська федерація споживачів “Пульс”

По-перше, потрібно наполягати на тому, щоб вам продали товар за тією ціною, на яку ви розраховували.

Закон говорить, що покупець повинен розраховуватися за тією ціною, яка заявлена ​​на ціннику.

Якщо вам кажуть, що співробітники магазина не встигли поміняти цінники, це їхні проблеми. Споживач не повинен страждати через непрофесіоналізм працівників торгівлі.

Відразу викличте адміністратора магазину і скажіть йому, що хочете купити товар тільки за тією ціною, яка була вказана в торговому залі. Якщо адміністратор відмовляє вам, вимагайте книгу скарг.

У ній докладно напишіть про інцидент і вкажіть дату, час, номер каси, на якій хотіли розрахуватися, а також імена співробітників магазину, з якими розмовляли.

Управління захисту прав споживачів постійно перевіряє книгу скарг в магазинах і на підставі записів у ній може покарати торговельний заклад. Це надалі має дисциплінувати працівників магазину.

Також слід звернутися безпосередньо в управління по захисту прав споживачів (тел. 425-77-60) або до Державної інспекції з питань захисту прав споживачів (тел. 528-92-05).

Звичайно, поки все це зробите, пройде чимало часу, але принаймні є шанс, що після ваших заяв магазин стежитиме за тим, щоб цінники відповідали реальній ціні товару.

Ви також можете вимагати у магазина відшкодування морального збитку. Для цього на ім’я керівника торговельного закладу напишіть відповідну заяву. Зробіть копію заяви і віддайте її в управління з прав споживачів (вул. Верхній Вал, 42-А). Якщо ви вимагаєте, скажімо, тисячу гривень, то гривень 200-300 вам повинні дати. Такі випадки нам відомі.

http://www.prostopravo.com.ua

Стаття опублікована у п`ятниця, 27.01.2012, у категорії Право, суди. Ви можете відслідковувати відповіді на цю статтю за допомогою RSS 2.0.

Написати відповідь


+ один = 5