Віднесення витрат на оплату маркетингових та рекламних послуг до складу витрат

Наказ ДПСУ від 15.02.2010 р. №123 «Про затвердження Узагальнюючої податкової консультації щодо віднесення витрат на оплату маркетингових та рекламних послуг до складу витрат»

ДПСУ затвердила узагальнюючу податкову консультацію щодо віднесення витрат на оплату маркетингових та рекламних послуг до складу витрат.Зокрема, ДПСУ проконсультувала платників податку на прибуток щодо віднесення до витрат, понесених на оплату рекламних, маркетингових послуг та мотиваційних виплат на користь дистриб’юторів або роздрібних торгівців.

Так, якщо в договорі поставки або в договорі комісії між виробником (імпортером) або власником торгової марки та продавцем (дистриб’ютором або роздрібним торгівцем) передбачена оплата рекламних, маркетингових послуг, у т.ч. мотиваційних виплат, до складу витрат виробника (імпортера) або власника торгової марки, що враховуються при обчисленні об’єкта оподаткування, включаються витрати, понесені виробником (імпортером) або власником торгової марки на оплату таких послуг та виплат на користь дистриб’юторів або роздрібних торгівців, з урахуванням обмежень, встановлених пп. 139.1.13 п. 139.1 ст. 139 ПКУ.

Для врахування витрат на рекламні та маркетингові послуги, у т.ч. мотиваційні виплати при обчисленні об’єкта оподаткування, необхідне доведення безпосереднього зв’язку таких витрат з господарською діяльністю платника податків та підтвердження первинними документами, обов’язковість ведення і зберігання яких передбачено правилами ведення бухгалтерського обліку, та іншими документами, встановленими р. II ПКУ.

Маріанна ХОМІЦКА, «Дебет-Кредит»
Стаття опублікована у вівторок, 21.02.2012, у категорії Податки. Ви можете відслідковувати відповіді на цю статтю за допомогою RSS 2.0.

Написати відповідь


+ 8 = чотирнадцять