ПФ розповів, які документи платників страхових внесків підлягають аналізу при перевірках

Листом від 31.01.2012 р. N2153/03-20 Пенсійний фонд нагадав про особливості проведення ним перевірок документів платників страхових внесків.

Зокрема ПФ підкреслив, що його територіальні органи мають право проводити планову перевірку не частіше ніж 1 раз на календарний рік, а також, у випадках, передбачених законом, – позапланову перевірку бухгалтерських книг, звітів, кошторисів та інших документів про нарахування, обчислення та сплату єдиного внеску, достовірності відомостей, представлених в Держреєстр загальнообов’язкового державного соціального страхування, отримувати необхідні пояснення, довідки і відомості (у т.ч. письмові) з питань, які виникають під час такої перевірки.

Крім того, пославшись на принцип безперервності ведення бухгалтерського обліку, передбачений Законом “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, Фонд вказав, що перевірці підлягають документи за весь період з моменту проведення попередньої перевірки платника.

Всеукраїнська мережа ЛІГА: ЗАКОН
Стаття опублікована у середа, 07.03.2012, у категорії Новини законодавства. Ви можете відслідковувати відповіді на цю статтю за допомогою RSS 2.0.

Написати відповідь


3 × = дванадцять