На київському вокзалі встановили автомат по друкування залізничних квитків

Адміністрація залізничного транспорту України ввела у дослідну експлуатацію термінал самообслуговування з друкування проїзних документів, оформлених через мережу Інтернет. Дослідний зразок спеціалізованого автомата встановлено на станції Київ-Пасажирский поряд із касою для обслуговування пасажирів, які придбали проїзні документи через систему Е-квиток.

«Із впровадженням послуги продажу квитків через мережу Інтернет (система Е-квиток) Укрзалізниця почала новий етап у розширенні технологій продажу проїзних документів. Але у зв’язку з тим, що законодавство України вимагає документ суворої звітності і не дозволяє з квитком, придбаним через мережу Інтернет, йти просто до поїзда, на великих вокзалах були організовані окремі каси, де пасажир може отримати роздрукований квиток на стандартному бланку.На сьогодні ми автоматизували цю процедуру. Тепер пасажир, не звертаючись до залізничної каси, має змогу самостійно та швидко роздрукувати проїзний документ за допомогою термінала за наявним номером або через штрих-код замовлення. Ця процедура займе 30-40 секунд», — розповів головний інженер головного пасажирського управління Укрзалізниці Євген Дихне.

Відомство сподівається, що електронний термінал самообслуговування зніме навантаження із залізничних кас. Нині термінал для друкування проїзних документів введено у дослідну експлуатацію і він повинен пройти перевірки, зокрема, на надійність під час пікових перевезень, які намічені на Великодні свята», — зазначив Євген Дихне.

Пасажири залізничного транспорту дедалі частіше користуються системою бронювання та продажу залізничних квитків через мережу Інтернет. Тенденція зростання попиту на цю послугу спостерігається з року в рік, протягом 2009 року було придбано близько 83,5 тис. квитків, у 2010 році — 132,5 тис. квитків, а 2011 рік став рекордсменом з продажу квитків через мережу Інтернет — 693,9 тис. квитків, цього року вже придбано 363 тис. квитків. Таким чином, з початку впровадження послуги (2009 року) було придбано понад 1 млн квитків.

За матеріалами ІА ЛІГАБізнесІнформ

Стаття опублікована у середа, 28.03.2012, у категорії Суспільство, Транспорт. Ви можете відслідковувати відповіді на цю статтю за допомогою RSS 2.0.

Написати відповідь


3 + = дванадцять