Строк зберігання документів щодо фінмоніторингу — не менше 5 років

Протягом якого строку аудиторам та аудиторським фірмам слід зберігати документи щодо ідентифікації осіб, які провели фінансову операцію?

Документи щодо ідентифікації осіб, які провели фінансову операцію, що згідно з Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму» (далі — Закон) підлягає фінансовому моніторингу, а також усі документи, що стосуються ділових відносин з клієнтом, зберігаються суб’єктом первинного фінансового моніторингу (далі — суб’єкт) не менше 5 років після завершення ділових відносин, а всі необхідні дані про операцію — не менше 5 років після її завершення. При цьому строки зберігання документів можуть бути продовжені державним регулятором (для зазначеної категорії суб’єктів — Міністерством фінансів України).

Пунктом 4.12 Положення про здійснення фінансового моніторингу суб’єктами первинного фінансового моніторингу, державне регулювання і нагляд за діяльністю яких здійснює Міністерство фінансів України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 22.03.2011 р. №392, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11 квітня 2011 р. за №470/19208, визначено, що в разі потреби у продовженні встановленого строку зберігання документів щодо ідентифікації осіб, які є учасниками окремих фінансових операцій, та документації про здійснення окремих фінансових операцій Мінфін інформує про це суб’єкта шляхом надсилання відповідного листа із зазначенням переліку осіб та/або фінансових операцій, документи щодо яких підлягають подальшому зберіганню суб’єктом, та строку продовження зберігання суб’єктом зазначеної інформації.

 

Держфінмоніторинг

Стаття опублікована у середа, 25.04.2012, у категорії Фінанси. Ви можете відслідковувати відповіді на цю статтю за допомогою RSS 2.0.

Написати відповідь


п'ять − = 3