При підписанні податкової декларації не можна використовувати факсиміле

Державна податкова служба в своєму листі надала роз’яснення з приводу того, чи можливо при підписанні податкової декларації використовувати факсиміле: декларація вважається дійсною за наявності оригіналу підпису уповноваженої особи.

Як відомо, відповідно до пункту 48.2 Податкового кодексу декларація має містити обов’язкові реквізити, при відсутності яких документ втрачає певний кодексом статус. Одним з обов’язкових реквізитів податкової декларації є підписи платника податку, завірені печаткою (за наявності).

Як йдеться в листі, підпунктом 48.5.1 кодексу встановлено, що достатнім підтвердженням дійсності документа податкової звітності є наявність оригіналу підпису уповноваженої особи на документі у паперовій формі або наявність в електронному документі електронного цифрового підпису платника податку.

Таким чином, податкова зробила висновок, що положеннями кодексу не дозволяється використовувати факсиміле для підписання податкової декларації.

Юридичну правову допомогу з питань оподаткування Ви можете отримати у висококваліфікованих фахівців (юристів) юридичної фірми “Юріс-Консалт”

http://www.prostopravo.com.ua
Стаття опублікована у середа, 23.05.2012, у категорії Податки. Ви можете відслідковувати відповіді на цю статтю за допомогою RSS 2.0.

Написати відповідь


− 4 = п'ять