Як відновити документи про зарплату?

“У мене загублені документи про розмір зарплати з 1995-го по 1999 роки. А мені ці суми потрібні для призначення пенсії. Що робити? Б., м. Харків”

Порядок підтвердження загублених документів про розмір зарплати записаний в Постанові Кабінету Міністрів «Про затвердження Порядку визначення заробітної плати (доходу) для обчислення пенсії у разі втрати документів і її нарахування та виплату» (№ 919 від 5 липня 2006 року).

Згідно з цим документом, зарплата для обчислення пенсії визначається виходячи з розміру середньої заробітної плати за відповідною професією на відповідному підприємстві. При цьому беруть зарплату за кожний місяць роботи, за який втрачено документи про її нарахування та виплату.

За відсутності на підприємстві або в правонаступника відповідної професії зарплату визначають виходячи з розміру середньої заробітної плати за аналогічною професією на такому підприємстві або у його правонаступника.

У разі, якщо організація ліквідована, а документи до архівних установ не передано, зарплату за кожний місяць страхового стажу визначають виходячи з тарифної ставки за відповідною або аналогічною професією у відповідній області.

При розрахунку береться календарний рік, що передує року призначення пенсії. Подібну цифру можуть розрахувати і виходячи з мінімально гарантованої зазначеної тарифної ставки, передбаченої галузевою угодою. У цьому випадку довідку про заробітну плату видає територіальне Управління соціального захисту населення. А за відсутності тут необхідних відомостей – Міністерство соціальної політики України.

Аріна Віталенко

Підготовлено за допомогою Головного управління ПФУ в Одеській області

Стаття опублікована у понеділок, 15.04.2013, у категорії Трудове законодавство, соцзахист. Ви можете відслідковувати відповіді на цю статтю за допомогою RSS 2.0.

Написати відповідь


один − = 0