Помер працівник: який порядок видачі трудової?

Запис у трудовій книжці померлого працівника засвідчується у встановленому порядку

Мінсоцполітики повідомляє, що у разі смерті працівника трудова книжка видається на руки його найближчим родичам під розписку або надсилається поштою на їх вимогу. У трудовій книжці померлого працівника у розділі “Відомості про роботу” і дати запису у графі 3 записується: “Роботу припинено у зв’язку зі смертю”, далі – заповнюється графа 4 – зазначаються дата і номер наказу (розпорядження). Цей запис засвідчується у встановленому порядку.

Суми зарплати, пенсії, стипендії, аліментів, допомог у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, відшкодувань у зв’язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров’я, інших соцвиплат, які належали спадкодавцеві, але не були ним одержані за життя, передаються членам його сім’ї, а у разі їх відсутності – входять до складу спадщини.

Роз’яснення щодо застосування цивільного права надає Міністерство юстиції України.

Крім того, Мін’юст забезпечує ведення Спадкового реєстру.

Питання щодо передачі власних речей працівника у разі смерті трудовим законодавством не передбачено (Лист Мінсоцполітики від 09.04.2013 р. №23/06/187-13).

Стаття опублікована у п`ятниця, 25.10.2013, у категорії Трудове законодавство, соцзахист. Ви можете відслідковувати відповіді на цю статтю за допомогою RSS 2.0.

Написати відповідь


× сім = 35

--


Календар публікацій

Жовтень 2013
П В С Ч П С Н
« Сер   Лис »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031