Про оформлення і видачу паспорта громадянина України

З 1 жовтня 2014 року оформлення та видача паспорта громадянина України, вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25-ти та 45-ти річного віку, реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання та місця перебування особи, видача довідки про реєстрацію місця проживання та місця перебування особи  здійснюється центрами надання адміністративних послуг, що утворені місцевими державними адміністраціями відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України за № 523-р від 16 травня 2014 р. Інформацію про місце знаходження центрів надання адміністративних послуг можна отримати у місцевих державних адміністраціях або у підрозділах міграційної служби.

Нагадаємо, що паспорт громадянина України видається кожному громадянинові України за місцем проживання після досягнення 16-річного віку до досягнення 18-річного віку. Для отримання паспорта наведемо вичерпний перелік, необхідних для отримання даної адміністративної послуги, а також вимоги до них:

1. Заява про видачу паспорта встановленої форми.

2. Дві фотокартки розміром 3,5 х 4,5 см.

3. Свідоцтво про народження (у разі, якщо свідоцтво про народження видане на території іншої держави, воно повинно бути легалізоване на території України та мати офіційний нотаріально засвідчений переклад).

4. Свідоцтво про зміну імені (у разі зміни імені, прізвища, по-батькові).

5. Картка реєстрації особи встановленої форми:

у 2-х примірниках – для осіб, які проживають (зареєстровані) у багатоквартирному будинку;

у 1-у примірнику – для осіб, які проживають (зареєстровані) у приватному будинку;

у 2-у примірнику – для осіб, які не мають реєстрації місця проживання.

6. Відомості про реєстрацію місця проживання особи встановленої форми у 2-х примірниках.

Документами, що підтверджують місце проживання (реєстрації) заявника або реєстрацію заявника з одним із батьків є:

а)       довідка з органу місцевого самоврядування про реєстрацію заявника окремо або з одним із батьків;

б)      будинкова книга;

в)      картка реєстрації.

У разі відсутності у заявника реєстрації за місцем проживання, у картці реєстрації особи та відомостях про реєстрацію особи ним зазначається майбутнє місце реєстрації.

У разі, якщо з наданих документів неможливо визначити належність заявника до громадянства України, адміністратор має право витребувати додаткові документи, а саме довідку про реєстрацію особи громадянином України та довідку про належність особи до громадянства України, які можна отримати в УДМС України у вашій області.

Оригінали документів повертаються особі після прийняття заяви до розгляду.

Дана адміністративна послуга є безоплатною, а строк надання не пізніше 30 робочих днів з дати подання заявником необхідних документів.

Стаття опублікована у п`ятниця, 31.10.2014, у категорії Підзаконні акти. Ви можете відслідковувати відповіді на цю статтю за допомогою RSS 2.0.

Написати відповідь


п'ять − = 3

--


Календар публікацій

Жовтень 2014
П В С Ч П С Н
« Сер   Лис »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031