Реєстрація змін в установчих документах
До переліку наших послуг входить:
- підготовка всіх необхідних установчих документів;
- реєстрація змін державної адміністрації;
- реєстрація змін в управлінні статистики;
- перереєстрація змін в ДПІ;
- реєстрація змін у Фонді соціального страхування з тимчасової втрати працездатності;
- реєстрація змін у Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві;
- реєстрація змін у Фонді зайнятості;
- реєстрація змін в Пенсійному фонді.
Для реєстрації необхідно надати наступні документи:
- Оригінали установчих документів (свідоцтво про державну реєстрацію, статут, установчий договір (якщо є), довідка статистики, довідка ф. 4-ОПП, свідоцтво платника ПДВ, договір оренди та нотаріально завірену копію правовстановлюючого документа).
- Ксерокопії паспортів (1-f, 2-а сторінка та сторінка з відміткою про реєстрацію) та ідентифікаційних кодів всіх засновників і посадових осіб (нових і тих, що виходять).
- Інші документи в залежності від змін.
- Всю необхідну інформацію відповідно до Замовлення-анкети нашої компанії.
Написати відповідь